VNFKD

Nieuwe online tool voor IMVO self-assessment

Nieuws

De jaarlijkse uitvraag onder FNLI- en VNFKD-leden om het IMVO self-assessment te doen is gestart. Dat kan vanaf nu met een nieuwe online tool die ontwikkeld is op initiatief van de FNLI. De tool vergemakkelijkt het invullen van de vragenlijst en geeft direct advies over te nemen vervolgstappen op basis van het resultaat. Ook vinden leden er ondersteunende documentatie met tips en feiten. Assessments kunnen tot uiterlijk 15 december worden ingediend. Wilt u voor uw organisatie ook gebruik maken van deze tool, maar heeft u nog geen uitnodiging daarvoor ontvangen, neem dan contact op met Anneloes Hodes.

Als partner in het IMVO Convenant Voedingsmiddelen heeft de FNLI namens haar leden, dus ook namens VNFKD, afgesproken te werken aan het toepassen van IMVO-risicomanagement (due diligence). Het doel hiervan is om risico’s zoals ontbossing in internationale handelsketens aan te pakken.

Lees hier meer.

,
Cookies op VNFKD
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.
Noodzakelijk
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeur
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statische
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketing
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
Verander opties